Pogosta vprašanja - plačila

Seveda bi bilo najbolje, da je kar vse brezplačno ali da lahko zamenjamo vse, kar kupimo, ker pa dandanes tako ne gre, se trudimo, da boste lahko privoščili stvari/storitve, ki si jih želite in zanje plačali manj.

Kako vem, da sem uspešno opravil nakup?

Ko se v vašem profilu na naši spletni strani v zavihku »Kuponi« nahaja kupon in ima status 'Uspešen', poleg pa je ikona 'Natisni kupone'.

Kaj je moj profil in kako pridem do njega?

To je profil, kjer imate svojo evidenco o rezerviranih (kuponih, za katere plačilo še ni vidno), kupljenih in že izkoriščenih kuponih.
Prijavite se v svoj profil na naši spletni strani - zgoraj desno 'Dobrodošli! Prijavite se!'. Vpišite podatke, ki ste jih vnesli ob registraciji na naši spletni strani.

Vpisal sem vse podatke za nakup, pa se ni nič zgodilo, ali se bo transakcija prek kreditne kartice izvršila?

Če v vašem profilu ni kupona, ki ste ga želeli plačati s kreditno kartico (status je 'Neuspešen') potem vaša transakcija ni bila uspešna in poizkusite ponovno (preverite limit na kartici, veljavnost ...).

Poskušam kupiti kupon, a se je pojavilo sporočilo: »Plačilo ni uspelo«. Kaj zdaj?

Preverite, ali je kartica, s katero poskušate plačati kupon, veljavna in ali je na vaši kartici dovolj sredstev, da bi lahko želeno kupili. Preverite tudi, ali ste izpolnili vsa prazna polja ob izpolnjevanju obrazca za nakup.

Če ste vse navedeno preverili, pa še vedno ne morete kupiti želenega, potem gre lahko tudi za tehnično napako v bančnem sistemu Activa Payment Gateway (spletni plačilni sistem Banke Koper). V tem primeru nas kontaktirajte preko info@privoscite.si in pomagali vam bomo rešiti težavo.

Kako vem, kakšni so pogoji za nakup določenega kupona?

Pod opisom ponudbe na levi strani le-te so točno navedeni vsi pogoji - OPOMBE, kako in na kakšen način ter kje in (do) kdaj lahko izkoristite kupon.

Kupil sem kupon, zdaj pa ga ne morem natisniti.

Do zamika pride pri plačilu preko Univerzalnega plačilnega naloga (UPN), in sicer zaradi delovnega časa banke /pošte in časa, v katerem nam posredujejo vaše plačilo.
Prav tako do zamika lahko pride v primeru napačnega plačila (napačno naveden sklic, referenca ...). V tem primeru se kupon aktivira, ko takšno plačilo ročno rešimo.
Kupon lahko natisnete, ko prejmemo vaše plačilo in se ob kuponu v vašem plačilu izpiše status 'Uspešen'.

Kdaj lahko začnem koristiti kupljeni kupon?

Takoj, ko prejmemo vaše plačilo, se kupon v vašem profilu aktivira in lahko ga uporabite takoj (v skladu z morebitnimi opombami v ponudbi), ga podarite (to za vas naredimo mi, zato nas pokličite ali nam pišite) oziroma izkoristite takrat, ko vam ustreza pod pogoji, ki so napisani na samem kuponu (veljavnost kupona).

Hitri kontakt

040 711 743