Reklamacije

Podjetje Privoščite d.o.o. v nobenem trenutku ni lastnik storitev/blaga, ki jih oglašuje na svoji spletni strani Privoščite.si, zato tudi ne more biti odgovoren za morebitne pravne ali fizične nepravilnosti posamezne storitve/blaga kot tudi ne za drugo škodo, nepravilnosti ali pomankljivosti, ki morebiti lahko nastanejo med uporabo storitev/blaga, ki so bili del promocije. Za le-te odgovarja izključno ponudnik, ki je lastnik posamezne storitve/blaga.

Vsekakor pa je naš cilj vaše zadovoljstvo, pa naj bo to še tako »obrabljena« fraza. Ker je res.

Če se vam zgodi, da ponudbe, ki ste jo kupili, iz neznanega razloga ne morete koristiti, se nam oglasite v roku 15 dni od opravljenega nakupa in vrnili vam bomo kupnino v obliki Kreditnih točk, s katerimi lahko kupite druge ponudbe. Seveda pa vam lahko vrnemo tudi denar, le izrazite željo.

Pravila o vračilu kupnine:

Kadar kupec (pravočasno) zahteva povračilo sredstev zaradi lastne napake, se vrnjeni znesek zmanjša za 0,85€ oz. za znesek plačila preko UPN po veljavnem ceniku Banke Koper.

Za vse reklamacije po poteku 15 dni od dneva nakupa kuponov in tudi za že koriščene kupone bodisi storitev ali blaga je pristojen ponudnik, vsekakor pa vam bomo pomagali priti do rešitve, kolikor je v naši moči. V primeru, da ste z opravljeno storitvijo nezadovoljni, vas prosimo, da se nam oglasite na info@privoščite.si, preko spletnega obrazca ali pa nas pokličite na telefonsko številko 040 711 743.

Vračilo kupnine ni možno za kupone, ki jim je potekel rok veljavnosti, ne glede na razlog.
Prav tako so po poteku veljavnosti neupravičene pripombe in reklamacije na odzivnost ponudnikov.
Rok veljavnosti je naveden ob objavi ponudbe na spletni strani pod "opombe" in na vsakem kuponu.

V primeru pripomb, kritik ali predlogov, ste seveda nadvse dobrodošli. Na vaša vprašanja bomo odgovorili v najkrajšem možnem času. Pišite nam na naslov info@privoscite.si.

Hitri kontakt

040 711 743