CALL MENU
Prijava TOP PONUDBE Turizem Razvajanje & wellness Prosti čas Storitve Izdelki E-zdravje E-popusti Novice

Le še nekaj tednov je pred Tino in Jožico in poletje se lahko tudi zanju prične!

Jožica in Tina se v studiu Prosapia potita dvakrat na teden. Tokrat sta se osredotočili na vaje za roke, saj bi jih radi okrepili in učvrstili. Vaje za čvrste roke pridno delata tudi doma, lahko se jima pridružite tudi vi! V naslednjih vrsticah preberite kako.

Dvig pokrčenih rok v vzročenjeDvig pokrčenih rok v vzročenje

Dvig pokrčenih rok v vzročenje
Vajo začnemo izvajati z rokami v odročenju pokrčeno. Iz tega položaja jih dvignemo v vzročenje iztegnjeno – nad glavo se ročki »srečata«. Pazimo na pravilno dihanje. Ko roke dvignemo nad glavo naredimo izdih. Pozorni smo tudi na stabilen trup in napete zadnjične mišice.

Kratki premiki rok v predročenjuKratki premiki rok v predročenju

Kratki premiki rok v predročenju
Roke postavimo v predročenje, v komolcih so iztegnjene. Pazimo na stabilen trup – napete trebušne in zadnjične mišice. Premiki rok so kratki in izmenični gor - dol. Pozorni pa smo tudi na zgornji del trupa, ki se ob utrujenosti pomakne rahlo nazaj (v tem primeru popravimo položaj).

Izpadni korak naprej z rokami v vzročenjuIzpadni korak naprej z rokami v vzročenju

Izpadni korak naprej z rokami v vzročenju
Ko enkrat obvladamo izpadni korak naprej, lahko vajo otežimo z dvigom rok iz odročenja pokrčeno v vzročenje iztegnjeno. Torej, ko gremo v izpadni korak naprej se roke počasi prestavimo iz odročenja v vzročenje.

Izteg rok za glavoIzteg rok za glavo

Izteg rok za glavo
Postavimo se v krajši izpadni korak, roke pokrčimo za glavo in iztegnemo nad glavo. Trup je v rahlem predklonu. Pozorni smo na to, da komolca premikamo ob glavi.

Mogoče vas zanima, kaj narediti, če doma nimate ročk? Ročke lahko enostavno nadomestite s plastenkami z vodo, ali kakršnim drugim predmetom. Pomembno je le, da imamo v vsaki roki enako težo.

Koliko ponovitev?

Začnemo z 12 ponovitvami vsake vaje po 3 serije. Vaje lahko izvajamo eno za drugo (lažja varianta), po dve ali tri skupaj ali pa se lotimo vsake vaje posebej, naredimo 3 serije in se lotimo naslednje vaje (najtežja različica).

A seveda samo telovadba ni dovolj. Poglovitna je ZDRAVA PREHRANA!

Pomanjkanje prehranske vlaknine v vsakodnevni prehrani je vsem znano dejstvo. Tudi Jožica in Tina sta bili eni izmed mnogih, ki je ne uživajo dovolj, vendar je ta prehranski problem po tem tednu za njima. Uživanje sadja kot zelenjave, predvsem pa jedilnik bogat z živili narejenimi iz polnozrnatih žit jima zagotavlja dobro preskrbljenost s tem pomembnim hranilom. Tina nam je povedala, da ji je raznolikost uporabe pšeničnih otrobov Enemon še posebej všeč in jih vsak dan primeša v svoje sadno-zelenjavne smoothije ali pa jih doda v doma narejeno mešanico žit za zajtrk.

Uživanje Enemona slim za malico je še vedno dnevna stalnica na jedilniku Tine in Jožice. Tina uživa ob raznoliki paleti sadnih okusov, vendar ji je okus jagode še vedno najljubši. Jožica je vanilijo postavila v ospredje in poskusila še Enemon diabetes vanilijo. To je uravnotežen obrok, ki ima za osnovo ekstrudat iz ovsenih kosmičev in ker je brez dodanega sladkorja je primarno namenjen diabetikom. Zaradi sestave je primerna zamenjava za vsak dnevni obrok tudi pri zdravem posamezniku.

Nov teden za Tino in Jožico pomeni tudi nov korak na poti do spremembe njunih prehranjevalnih navad. Ta teden je ekipa Enemon postavila v ospredje uživanje maščob. Prehrana sodobnega človeka je vse preveč zapolnjena z živili, ki vsebujejo veliko maščob. Še bolj kot sama količina je v prehrani pomembna kakovost maščob, ki jih posameznik zaužije. Poleg olj in masti, ki se uporabljajo za kuhanje so pomemben vir maščob tudi skupina mesa in mesnin, ribe, skupina mlečnih izdelkov in najpomembneje oreščki in semena.

Akcijski načrt majhnih korakov do velikih sprememb ta teden narekuje dodajanje živil, bogatih z večkrat nenasičenimi maščobnimi kislinami, kot so ribe ter oreščki in semena. V osnovi so semena in oreščki namenjeni novemu življenju, zato so bogati tudi z vsemi ostalimi esencialnimi hranili, ki jih človek potrebuje. Da pa bi jedilnik uravnotežili, bo ta teden potrebno izločiti iz jedilnika tudi kakšno živilo, ki vsebuje veliko skritih maščob vendar nasičenih, kot so npr. mesnine.

In kaj še nam pride prav v vročih poletnih dneh?​

GUINNESS: Guinness je priljubljeno močno temno pivo, katerega korenine izhajajo iz irskega mesta Dublin. Kot začetnik v segmentu močnih temnih piv – stout, predstavlja eno izmed najmočnejših svetovnih znamk piva. Njegova posebnost je specifičen okus, katerega dobi z dodatkom praženega ječmena. V šestih korakih tako iz ječmenovega slada, praženega ječmena, hmelja, vode ter posebnih pivskih kvasovk nastane gosto pivo temno rubinaste barve z značilno kompaktno peno. Ker je pravi Guinness le točen Guinness, omogoča inovacija penjenja pri odpiranju pločevink doseganje edinstvenega, uležanega, kremasto mehkega in uravnoteženega okusa pravega točenega piva kjerkoli in kadarkoli.

​“Minister za zdravje opozarja: Prekomerno pitje alkohola škoduje zdravju!“

Minister za zdravje opozarja: Prekomerno pitje alkohola škoduje zdravjuMinister za zdravje opozarja: Prekomerno pitje alkohola škoduje zdravju

Bi si radi privoščili več za manj denarja? Prijavite se na enovice!

Hitri kontakt

040 711 743