CALL MENU
Prijava TOP PONUDBE Turizem Razvajanje & wellness Prosti čas Storitve Izdelki E-zdravje E-popusti Novice

Tina in Jožica spoznavata vaje za RAVEN TREBUŠČEK! Poleg zdrave prehrane skrbita tudi za PRIPRAVO KOŽE NA SONCE z Braunemonom.

Naši dve nagrajenki si ne predstavljata več dneva brez telovadbe ali vsaj kratkega sprehoda. Že star slovenski pregovor pravi, da je vsak začetek težak in tako je bilo tudi pri Tini ter Jožici. Vadba jima je na začetku povzročala precejšnje težave in napore povezane s tresočimi nogami, vnetji mišic in hudim "muskelfibrom".

Za nami je že en mesec in pol ZDRAVEGA PREOBLIKOVANJA TELESA in prvi rezultati so že zelo dobro vidni. Tina nam je v smehu zaupala, da je najbolj ponosna na svoje mišice, katere se ji že lepo oblikujejo. V isti sapi pa nam je še dodala, da je največja zmaga ta, da bo vadbi ni več skorajda klinično mrtva, ampak da ima vsakič več energije.

Jožica pridno telovadi tudi doma, kjer naredi vaje za moč in trebušnjake. Pravi, da se ji je sam način življenja popolnoma obrnil na glavo, počuti se odlično in je najbolj zadovoljna, ko po vadbi stopi pod tuš, z mislijo, da je za svoje telo naredila veliko dobrega.

Vaje za raven trebušček: 1 + 2Vaje za raven trebušček: 1 + 2

1. vaja: Upogib trupa na BOSU:
Z rokami za vratom delamo upogib v trupu gor in dol. Hrbet imamo ves čas nekoliko upognjen naprej. Vajo izvajamo v območju, kjer so trebušne mišice ves čas pod napetostjo. Pazimo, da držimo komolce narazen in da se ne spustimo prenizko nazaj, ker bi s tem preveč obremenili hrbet (še bolj previdni naj bodo ljudje, ki imajo težave s hrbtenico).

2. vaja: Zadrževanja skleka na BOSU:
Uprti smo na prste na nogah in na komolcih. Pazimo na pravi kot v komolcu in da imamo komolec ter ramo eno nad drugo. Napnemo zadnjične in trebušne mišice ter sproščeno dihamo. Lažja varianta vaje je, da spustimo kolena na tla. Le-ta morajo biti na isti oddaljenosti od trupa kot prej. Nekoliko težja varianta od statične vaje je izmenično dvigovanje iztegnjenih nog. Pri tem smo pozorni na boke, da so čim bolj stabilni (da jih ne sukamo).

Vaje za raven trebušček: 3 + 4Vaje za raven trebušček: 3 + 4

3. vaja: Stransko zadrževanje skleka na BOSU ali (Stranski dvig bokov na BOSU):
Ponovno smo s komolcem uprti na BOSU in pozorni, da imamo pravi kot v komolcu ter da sta rama in komolec eden nad drugim. Z nogami smo uprti na stranski del stopala (težja varianta). Lažja varianta vaje je, da imamo spodnjo nogo (tisto, ki je v našem primeru bližje tlem) pokrčeno, v podaljšku trupa in zgornjo iztegnjeno naprej. Tudi pri rokah imamo lahko lažjo varianto (kot na sliki), da smo z zunanjo roko uprti na BOSU. Težja varianta pa je, da roko iztegnemo v odročenje. Ves čas izvajanja vaje sproščeno dihamo.

4. vaja: Upogib trupa s spuščanjem nog
Vajo načeloma izvajamo, če nimamo težav s hrbtenico in že imamo nekoliko okrepljene trebušne in hrbtne mišice. Vajo izvajamo z rokami ob telesu. Pazimo, da se nam hrbet ob spuščanju nog proti blazini ne usloči. Torej pritiskamo ledveni del proti blazini. Noge spustimo toliko, da je ledveni del še na blazini in jih spet vrnemo nazaj v začetni položaj.

Tedensko nalogo o povečanem uživanju sadja sta Jožica in Tina z veseljem upoštevali. Saj kdo ne bi bil vesel lepih sladkih sadežev na svojem jedilniku. »Moram priznati, da so obroki na krožniku bolj privlačni zaradi vseh teh barv. Da sploh ne govorim o okusih in tudi pomembnih snoveh, ki jih človek s sadjem zaužije« nam je zaupala Jožica. Tudi Tina pravi, da se bo v teh tednih o zdravi prehrani veliko naučila. Tudi v Enemonu slim z okusom jagode je skritega veliko sadja, ki ga odlikuje prisotnost 100 % jabolka v prahu ter slastni jagodni kosmiči. Tina nam je zaupala, da ga naravnost obožuje in si ga vedno pripravi s sveže stisnjenim pomarančnim sokom.

Nova tedenska naloga je povezana z drugo pomembno skupino živil, to je zelenjava. Ljudje po večini ne marajo zelenjave, vendar Tina in Jožica nista med njimi, le na jedilnik jo uvrstita bolj poredko. Vsekakor je to potrebno spremeniti, saj je zelenjava vir vitaminov, mineralov in cele kopice drugih zaščitnih snovi, ki v telesu opravljajo različne funkcije. Pomembna naloga zanju torej ta teden… Uživanje zelenjave pri treh od petih dnevnih obrokov. Količina ni pomembna, saj roko na srce zelenjave v prehrani ni nikoli preveč. ;)

BraunemonBraunemon
Jožica in Tina se zelo trudita, da bosta v teh nekaj tednih preoblikovali svojo postavo. Lepemu telesu sodi tudi lepa in zdrava koža, kot veste največji človekov organ, ki je v poletnem času še posebej izpostavljen. Da bosta dekleti pripravljeni na žgoče sonce v poletnem času, jima je ekipa Enemon priskrbela prehransko dopolnilo Braunemon, ki vsebuje vsem poznani beta-karoten ter dva pomembna vitamina za ohranjanje zdrave kože posameznika. Visoka vsebnost beta-karotena pripomore k obarvanju posameznikove kože, prisotna vitamina pa poskrbita za njeno prehranjenost.

Bi si radi privoščili več za manj denarja? Prijavite se na enovice!

Hitri kontakt

040 711 743