CALL MENU
Prijava TOP PONUDBE Turizem Razvajanje & wellness Prosti čas Storitve Izdelki E-zdravje E-popusti Novice

Kako v času piknikov skrbeti za zdravo pehrano in zadostno količino gibanja?

28-letna Jožica Stanič pridno pazi na prehrano in iskreno pravi, da od vseh pregreh najbolj pogreša sladoled. Njeno jutro se ponavadi začne s skuto in sadjem, za kosilo si privošči meso in popečeno zelenjavo, dan pa zaključi z doma narejeno solato ali pa sadjem.

Za 25-letno Tino Ožvald je največja zmaga, da se je končno navadila zajtrkovati. V jutranjih urah uživa v kakšnem dobrem smoothiju ali v jogurtu s polnoznatimi kosmiči. Ko je čas kosila si rada pripravi ribo z ogromno zelenjave in solate, ki jo, kot sama pravi, naravnost obožuje. Proti večeru sledi obrok s sadjem ali zelenjavo.

Vaje za hrbtne mišiceVaje za hrbtne mišice

Obe naši nagrajenki 2 vmesna obroka nadomestita z odličnimi uravnoteženimi nadomestili obrokov Enemon in popijeta vsaj 2 litra vode. Navdušeni sta nad vodo Evian, ki ima zelo uravnoteženo vsebnost mineralov, z malo natrija - zato jo cenijo tako športniki in nosečnice kakor tudi vsi tisti, ki želijo piti kakovostno vodo.

Prvi pomemben korak k spremembi prehranjevalnih navad sta Tina in Jožica naredili v prejšnjem tednu. Redni dnevni obroki so ključ do uspeha zdravega načina življenja in izgube telesne teže. Tina je sicer s težavo začela uživati najpomembnejši obrok v dnevu, vendar pravi, da se je v teh parih dneh že lepo navadila in nikakor ne more začeti dneva brez zajtrka. Jožica se je zavedla, da so bili njeni zajtrki dolgočasni in so se ponavljali iz dneva v dan. Z velikim naporom je v zajtrk uvedla majhne spremembe, ki so pripomogle k pestrosti in zato pravi: »Šele zdaj vidim, kako pomemben je zajtrk in predvsem njegova raznolikost. Ne morem verjeti, da sem lahko tako dolgo uživala le eno in isto. Še dobro, da je to za mano ;)«

ENEMON slim ploščica - sladek nadomestni obrokENEMON slim ploščica - sladek nadomestni obrok

Strokovnjaki za prehrano in nadomestila obroka Enemon so jima je za ta teden naložili nalogo povezano z uživanjem sadja. Sadje in zelenjava sta izrednega pomena za zdrav način življenja, saj poleg vitaminov in mineralov vsebujejo tudi druge pomembne snovi, kot so npr. antioksidanti, ki preprečujejo poškodbe naših celic in končno tudi staranje. V tem času nas s polic vabijo slastne jagode in češnje, ki so s temi snovmi zelo bogate.

Jožica in Tina sta dobili nalogo, da vsak dan dodata na svoj jedilnik kos ali dva sadja najbolj živih barv, ki bodo obogatile njun jedilnik ne samo s pomembnimi hranili ampak ga tudi lepo obarvale.

SADJE je zelo pomemben del zdrave prehrane, na kar opozarja tudi ekipa ENEMONSADJE je zelo pomemben del zdrave prehrane, na kar opozarja tudi ekipa ENEMON

V Studiu Prosapia lahko obiskujete treninge kundalini joge ter kundalini joge za mamice z dojenčki. Poleg zavzemanja pravilnih položajev in dihanja je pri kundalini jogi poseben poudarek na dinamiki in predvsem na ritmu. V kundalini jogi izvajamo krije oz. programe vaj, ki jih je v kundalini jogi več tisoč. Vsaka krija ima svoj namen in lahko deluje na stimulacijo in krepitev kakšnega organa (srce, ledvice, jetra…), sistema (endokrinega, živčnega…), skupine mišic ter energije in energetskih komponent (prana, apana, čakre, avra…). Čas trajanja vaj v kriji lahko skrajšamo, posamezne vaje lahko zamenjamo z lažjo različico ali pa jih celo izvajamo v mislih, vendar za pravilen učinek krije nobene vaje ne smemo izpustiti ter jih moramo delati v določenem zaporedju.
Vadba je primerna za mamice in njihove dojenčke, ki so stari od 6 tednov do 9 mesecev. Kundalini vadba za mamice in dojenčke ne deluje samo na fizično telo, pač pa na celostno energijo obeh.

Vaje za trebušne mišiceVaje za trebušne mišice

Bi si radi privoščili več za manj denarja? Prijavite se na enovice!

Hitri kontakt

040 711 743