CALL MENU
Prijava TOP PONUDBE Turizem Razvajanje & wellness Prosti čas Storitve Izdelki E-zdravje E-popusti Novice

Hrana, ki nasiti in topi maščobe

Poleg primerne telesne aktivnosti je seveda tudi hrana ključnega pomena pri izgubi odvečnih kilogramov. Zato danes razkrivamo, kaj morate jesti, da boste imeli občutek sitosti, obenem pa boste stopili še nekaj tiste trdovratne maščobe, ki se vam je nabrala čez zimo.

Ključne so vlaknine, ki nas nasitijoKljučne so vlaknine, ki nas nasitijo Zelena listnata zelenjava

Seveda moramo seznam začeti s tem. Zelena solata, navadni ohrovt, špinača in blitva vsebujejo veliko vlaknin, zato nas dobro nasitijo, pri čemer pa vsebujejo zelo malo kalorij in s tem pomagajo pri hujšanju. Listnata zelenjava je odlična tudi zato, ker ne povzroča napihnjenosti – razen pri brstičnem ohrovtu – z njim moramo biti previdni, saj v prevelikih količinah lahko povzroči prebavne motnje.

Lubenice in melone

Poletje je seveda čas, ko nas vsepovsod obkrožajo ti odlični sadeži. Ker so tako lubenice kot tudi melone sestavljene večinoma iz vode, s tem pomagajo tudi pri hujšanju. Pa še osvežijo nas v vročih dneh.

Ovsena kaša

Priljubljena jed naših babic vsebuje veliko vlaknin, zato nam daje dolgotrajen občutek sitosti in preprečuje prenajedanje. Poleg tega oves med vadbo daje energijo utrujenim mišicam, zato ga pojemo 3 ure pred obiskom fitnesa ali kake druge vadbe.

Leča je eno najbolj znanih superživilLeča je eno najbolj znanih superživil Leča

To superživilo različnih barvnih odtenkov je zelo priljubljeno pri vegetarijancih. Je namreč odličen ter obenem poceni vir beljakovin. Poleg tega vsebuje veliko železa, znižuje holesterol, pomaga uravnavati raven sladkorja v krvi, nenazadnje pa tudi ta stročnica vsebuje obilo vlaknin, ki pospešujejo prebavo in dajejo občutek sitosti.

Banane

Čeprav se zdijo v primerjavi z drugim sadjem bolj kalorične, pa ta najbolj dostopen eksotični sadež ne redi in ne povzroča napihnjenosti. Prav nasprotno: zaradi visoke vsebnosti kalija in vlaknin banane iz telesa izločajo odvečno tekočino ter dolgo zagotavljajo občutek sitosti.

Jajca

Britanski znanstveniki so nedavno v obsežni raziskavi ugotovili, da dve jajci, zaužiti za zajtrk, zmanjšata količino dnevno zaužitih kalorij. Ključne za to so naj bi bile v njih prisotne beljakovine.

Avokado je prava zakladnica zdravih maščobAvokado je prava zakladnica zdravih maščob Avokado

Ta srednjeameriški sadež slovi po tem, da od vsega sadja najhitreje ravna trebušček. Zahvaliti se moramo mononenasičenim maščobam. Diete, bogate z ogljikovimi hidrati, trebuh poredijo, diete z zdravimi, skrbno izbranimi maščobami pa ga odpravljajo.

Paradižnik

Bogat je s kalijem in pomaga pri napihnjenosti. Zaradi v njem prisotnega hormona leptina pa zavira tek ter dolgo ohranja sitost. In kako ta hormon deluje? Če se nahaja v organizmu, možgani prejemajo sporočilo, da niste lačni in zavračajo vstop hrani.

Bi si radi privoščili več za manj denarja? Prijavite se na enovice!

Hitri kontakt

040 711 743