Pogosta vprašanja - kako deluje Privoščite.si?

Privoščite.si dela dobro. Ne samo kakovostno, pač pa tudi z najboljšimi nameni ponuditi nekaj, kar ne boste našli nikjer drugje. Prav vse, kar v tem času recesije pomeni prihraniti, je dobro delo za vsakega od nas. Torej uživajte. Mi »šparamo« namesto vas!

Ali se moram registrirati, da bi lahko dobil navedeni popust?

Da. Če želite kupovati s popustom, se morate včlaniti (registrirati). Članstvo za vas pomeni, da boste vsako ponudbo dobili na svoj elektronski naslov, ki ste ga navedli ob prijavi/registraciji. Seveda z namenom, da ne izpustite nobene res ugodne ponudbe, ki bi vam mogoče ustrezala. Seveda pa je vaše članstvo brezplačno in brez obveznosti, torej ne morete nič izgubiti, kvečjemu lahko pridobite, tako finančno kot tudi sicer. Konec koncev se tako ali tako lahko kadarkoli tudi odjavite.

Kako kupim kupon, če me ponudba zanima?

Enostavno, samo kliknete KUPI pri željeni ponudbi, izberite število kuponov, vnesite podatke in izberite način plačila ter izvedite plačilo.

Ali je kupovanje s kreditnimi karticami na Privoščite.si varno?

Seveda! O varnosti nakupa preberite več tukaj.

Ali moram kupon izkoristiti še isti dan?

Seveda ne. Vsaka ponudba oz. kupon ima natančno določen čas veljavnosti, ki ga najdete med opombami posamezne ponudbe in na samem kuponu.

Ali lahko kupim kupon z ugodno ponudbo kot darilo?

Seveda lahko, zagotovo vam bo obdarjenec hvaležen! Pokličite nas na 040 711 743 ali nam pišite na info@privoscite.si. Navedite ime in priimek obdarjenca. Pri tem lahko tudi skrijemo ceno kupona, kar bo še bolje.

Če kupona ne izkoristim v celoti, ali ga lahko izkoristim drugič? Ali lahko po končani veljavnosti kupona kupon še koristim?

Ne. Za vse, kar niste porabili, ne morete dobiti ostanka ali vračila, lahko pa »častite« prijateljico ali prijatelja. Ne bodite škrti, delite naše ugodnosti z drugimi!
Za naknadno koriščenje se lahko dogovorite zgolj s ponudnikom, ki pa vam tega ni dolžan omogočiti.

Ali lahko združim več kuponov ali jih več kupim?

Združevanje kuponov je mogoče, v kolikor je tako navedeno v opombah ponudbe. Kupite jih lahko več (v enem nakupu). Spremenite količino kuponov na želeno število ob nakupu in opravite nakup. Preprosto!

Ali kupon lahko vrnem?

Naredili bomo vse, da boste zadovoljni z nakupom in vam o tem sploh ne bo potrebno razmišljati.

Sicer lahko od nakupa (v kolikor kupona še niste koristili in veljavnost ni potekla) odstopite v roku 14 dni od nakupa.
V primeru reklamacije po že unovčenem kuponu se morate obrniti na ponudnika (če želite reklamirati način izvedbe/unovčenja kupona) ali podati pritožbo.

Kaj se zgodi, če ponudba zaradi višje sile propade?

S tem se res ni za igrati, zato bomo poskrbeli, da čimprej dobite nazaj svoj denar. In ob tem se vam bomo seveda tudi opravičili.

Kako poteka prodaja številčno omejenih ponudb?

Pri številčno omejenih ponudbah se upoštevajo prva prejeta plačila. Sama rezervacija ne zagotavlja kupona.
Prednost imajo plačila s plačilnimi karticami in preko Moneta interneta, saj banka/pošta pri plačilu preko nalogov potrebuje dodatni čas za posredovanje podatkov o plačilu in tako lahko vaše plačilo prejmemo prepozno.

Kje se nahajajo moji kuponi?

Prijavite se v svoj profil na naši spletni strani - zgoraj desno 'Dobrodošli! Prijavite se!'. Tam se nato izpišejo vaši podatki in pod njimi zavihek 'Kuponi'.

Kaj je koda kupona oz. serijska številka?

Koda kupona se prične z znakom # (sledijo velike tiskane črke in številke), serijska številka pa se nahaja tik pod kodo kupona in jo sestavlja 6 številk. Tako koda kot serijska številka se nahajata na kuponu zgoraj desno. Kupone najdete v svojem profilu na naši spletni strani.

Zakaj je kupon še vedno viden kot neuspešen, čeprav sem ga plačal?

Do zamika pride pri plačilu preko Univerzalnega plačilnega naloga (UPN), in sicer zaradi delovnega časa banke /pošte in časa, v katerem nam posredujejo vaše plačilo.
Prav tako do zamika lahko pride v primeru napačnega plačila (napačno naveden sklic, referenca ...). V tem primeru se kupon aktivira, ko takšno plačilo ročno rešimo.

Zakaj ne morem plačati s plačilno kartico Maestro, čeprav imate napisano, da se z njo lahko plačuje?

Maestro plačina kartica je 'klasična bankomat kartica' in mora biti za plačevanje preko interneta posebej prilagojena. To uredite na svoji banki.
Večina uporabnikov plačilne kartice Maestro nima prilagojene za tak način plačevanja.

Lahko združim nakup različnih ponudb/naročil?

DA. Pri vsaki ponudbi lahko označite način plačila UPN in nato plačate po enih podatkih (za vsako naročilo podatke za plačilo prejmete na svoj elektronski naslov). Pravilno seštejte znesek in plačajte preko enega UPN, nam pa to sporočite preko e-maila info@privoscite.si.
Takšno plačilo namreč zaide med 'napačna plačila' in se kuponi aktivirajo, ko mi plačilo ročno rešimo.

Ali lahko pri eni ponudbi kupim več kuponov?

Da. Kliknete v prostorček, kjer je avtomatično vpisana št.1 in zbrišete to številko ter napišete željeno število kuponov:
Občasno je potrebno pritisniti tudi 'Enter', da spletna stran zazna spremenjeno količino kuponov.

Kako je v primeru, da imam naložene kreditne točke in bi potem doplačal le razliko do zneska želenega kupona?

Kliknete način plačila UPN pri želeni ponudbi in nato plačajte LE razliko med zneskom ponudbe in kreditnimi točkami, ki jih že imate v svojem profilu.
O tem nas prosimo obvestite na e-mail info@privoscite.si, ter napišite, da ste za želeno naročilo nakazali zgolj razliko, saj imate določen znesek že v kreditnih točkah.
Takšno plačilo ročno rešimo in nato so vaši kuponi aktivirani in vidni v vašem profilu.

Kaj je potrebno narediti po nakupu kupona?

Mi smo zgolj oglaševalec in ne ponudnik, tako da je naročilo vedno potrebno oddati še pri ponudniku (v primeru nakupa kupona za izdelek) oz. pri ponudniku opravite rezervacijo termina (pri turističnih ponudbah, masažah ...). Vse podrobnosti so vedno natančno opisane v opombah posamezne ponudbe.

Koliko časa po rezervaciji kupona, lahko to naročilo še plačam?

Načeloma do konca trajanja ponudbe na naši spletni strani oz. tudi še kakšen dan kasneje. V kolikor je ponudba že potekla, vi pa želite naknadno kupiti kupon nas pokličite na 040 711 743 ali nam pišite na info@privoscite.si in poslali vam bomo posebno povezavo za naknadni nakup kupona/kuponov.

Ne sprejme mi gesla, čeprav sem si poslal in prejel novo geslo na svoj e-mail naslov?

Najbolje je, da geslo, ki ste ga prejeli, kopirate in nato prilepite v okenček za geslo, ker velikokrat pride do tipkarske napake (številka 0 ali črka O itd ...).
Ob tem bodite pozorni - če ste novo geslo zahtevali večkrat, počakajte 2 minuti in resnično odprite geslo v zadnjem prejetem sporočilu.

Nisem dobil maila z geslom, čeprav sem si ga poslal?

Včasih sporočilo zaide med promocijo, vsiljeno pošto. Preverite.

Hitri kontakt

040 711 743